Efter att ha hört låtarna på radio.

Jag håller fortfarande kvar vid mina tippningar faktist. Anna Books låt var verkligen hur bra som helst! Och Tommy Nilssons var också bra.
Blev lite förvånad när jag hörde Uno Svenningssons & Irma Schultzkellers låt, den var faktist bra! Även fast dom säger God morgon typ 20 gånger så blev man riktigt glad av den. Nån som defenetivt inte var bra var "Anything but you" med Stefan Andersson & Aleena gibson. Då satt jag inte ens kvar vid radion längre. Det blir nog den som kommer sisst istället för den jag tippade innan. Clubbin med Addis Black Widow var faktist lite halvt rolig att lyssna på. Men bra var den inte, och skulle aldrig i världen tro att den går vidare.
En låt jag blev lite besviken på var faktist " Move" med Andreas LundStedt. Jag vet inte om det var för att jag hade lite för höga förväntningar på den låten eftersom favoritlåtskrivaren Johan Röhr skrivit den. Den var bra, men absolut inget WOW! Lite tjatig kanske, men väldigt medryckande. Tror fortfarande att den går till Andra-chansen. Vilket mer låt som gör det är jag fortfarande osäker på. Elin Lantos låt var ganska bra i refrängen även fast versen var svag. Sofia Berntsons var också bra på nåt vis men tror hon kan falla eftersom folk inte vet vem hon är. Men nu tror jag ju även Uno Svenningsson & Irma Schultzkeller skulle kunna knipa den platsen också, om inte till och med en finalplats.
Det ska hur som helst bli väldigt spännande imorgon. Nu ska jag gå och kolla Nöjesnytt melodifestivalspecial som jag var tvungen att spela in. Undrar vad det är för idiot som har lagt dom där två programmen samtidigt egentligen...

Kommentarer
Postat av: Isabell

åh, jag tycker att Andersson och Gibsons var jättemysig :)

2007-02-03 @ 12:31:57
Postat av: Marielle

Anna Book vill ja ha me. Andreas MÅSTE vidare pga att Johan är där med:D

Tommy får inte gå vidare, som högst till Andra chansen

2007-02-03 @ 14:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0