Det här gör mig glad

statestik
Oj, vad mycket besökare jag har haft här på bloggen den här helgen! Det har faktist 4:dubblats med vad jag brukar ha. Men de är jätte kul, verkligen! Mycket roligare att skriva när man vet att många läser, samtidigt som man måste vara försiktig med att inte skriva allt för privata saker. Man vet ju aldrig vem som kikar in..

Tror jag håller på att drabbas av de där bloggberondet.. känner att jag vill skriva hela tiden! Så fort jag ser nåt konstigt på tv eller nåt så tänker jag " Åh det här måste jag skriva om sen" men så slår det mig att, det här är ju inte särskilt intressant, vem skulle bry sig? För vad är det folk vill läsa, egentligen?


Kommentarer
Postat av: Emilia

Nej, man behöver inte ha pro för det, men det blir lättare med pro. Jag är inte så bra på sånt. Har snälla vänner som hjälper mig på traven. Men det finns nog någon här som kan hjälpa dig. Lycka till!

2007-02-18 @ 22:20:52
URL: http://lekmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0