Video på G

Har pysslat med en ny musikvideo nästan hela dan, inte den til skolarbete utan en annan. Den blev 6 minuter lång, shit vad jag har slitit! De var länge sen jag gjorde någon, tröttnade lite efter alla dom där Kim&Adam videorna ni vet. Men sen fick jag ett så himla rart mejl från någon människa som tackade mig för att vara en bra förebild för kreativa ungdomar och för att alla vackra stunder jag skänkte med mina videor. Det är sånt där som får en att faktist fortsätta hålla på. Men att jag var kreativ.. de visste inte ens jag :P aja man bockaroch bugar!
Jag ska bara lägga upp den nya videon på youtube så publicerar jag den senare idag :) Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0