Uppesittarkväll

Jag älskar den 23:e! En av de bästa dagarna på året, speciellt kvällen, så mysigt!Efter tradition har vi beställt pizza och ska snart bänka oss framför Bingolotto, hahaha. Nej vi sätter nog på nån film eller nåt istället, missade att köpa lotter i år så. Alla julklappar ligger under granen nu och jag är där en gång kvarten och tjuvkikar lite, gjorde just den hemska upptäckten att min syster har säkert dubbelt så många julklappar som jag, då blev jag sur! För nej de handlar inte om innehållet ,de handlar om hur många paket man får öppna, så de så!
Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Marikapå Odlingspyssel

Tack, jag ösnkar dig en god jul!

2007-12-24 @ 00:54:48
URL: http://odlingspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0