Tomtebesök

TinyPic image

Vi ska strax upp på julmarknad. Ska bli jätte mysigt. Det finns en liten speciell stuga där som vi måste besöka. Där sitter nämligen tomten! Det var han jag brukade gå och ge min önskelista til när jag var mindre, och nu är de min kusins tur att sätta sig i samma knä. Ja det är faktist samma tomte! Lite kul. Jag håller på att lära lillkusinen här nu vad hon ska säga, det är första gången hon träffar tomten. Ska bli spännande att se hur de går :)
Måste kila nu. Ha en bra första advent!

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vad mysigt det låter!
ha de så bra.
Kram Louise

2007-12-02 @ 13:29:43
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Elin

Mysigt! hoppas de gick bra!

2007-12-02 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0