På jobbet


Jag jobbar idag, och det är inte för att jag behöver pengar till mellandagsrean imorrn :P. Nej de är lite dåligt med folk så här under jullovet och jag hade ändå inget för mig idag så. Jobbar till 14:00 då jag ska till frisören.
Det bästa me de här jobbet är helt klart kaffemaskinen i lunchrummet, jag är där 3 gånger i timmen :D. Brukar göra en så kallad Jessica-special. Först väljer man varm choklad, och ni vet i sånna här maskiner då är de ju chokladen som kommer först, och sedan kommer vattnet som den ska spädas ut med, men jag rycker alltid bort muggen när vattnet kommer. Sen väljer jag varm mjölk till istället, och sen toppar jag med en halv mugg  vanligt kaffe. Hehe tar lite tid, men de är supergott! Skulle kunna jobba här gratis bara jag bjöds på de där:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0