Nybörjare

Igår kväll, syster och jag sitter vid varsin dator och chattar på msn. Hon som redan provat den bärbara sitter nu vid den gamla, och jag vid den bärbara för första gången.

Jessica säger:
Allting ser ju jätte konstigt ut på den här!

Sofia säger:
Ja, de är ju en bärbar..?

Jessica säger:
Ja men hallå, tangenterna sitter ju inte ens där de ska..

Jessica säger:
OJ VÄNTA NU KOM JAG ÅT NÅT HÄR

Jessica säger:
 NEJ! VART FAN SITTER CAPS LOCK?

Sofia säger:
Hahahahahaha

Jessica säger:
NÄMEN OJ, NU SATTE JAG PÅ MUSIK OCKSÅ

Sofia säger:
Ja, jag hör de :P

Jessica säger:
MEN VART SÄNKER MAN?

Jessica säger:
ALLTING SER JU JÄTTE KONSTIGT UT! KOM OCH HJÄLP MIG!

-Jag gjorde senare också upptäckten att de inte funkar nå vidare att ha datorn i knät samtidigt som man sitter med bena i kors, de blir jätte vingligt! Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Haha, bärbara är klart bäst! :)

2007-12-25 @ 14:56:01
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: Johanna :)

hehe det kan vara lite krångligt i början :P jag har bärbar, sitter alltid med den i knäet, man vänjer sig :) Nu tycker jag bara att det är krånligt med en stationär dator :P

2007-12-25 @ 15:01:08
Postat av: Jonna

hahahahaha " VART FAN SITTER CAPS LOCK?" XD

2007-12-25 @ 15:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0