Movie-producer


Jag är ju då hemma hos mina kusiner som vi var till Bulgarien tillsammans med i Augusti. Dom filmade väldigt mycket där ,men en sån här stor och riktig filmkamera då. Men dom har inte sen dess fått ordning på filmerna, så de är de jag sysslar med nu. Klipper och redigerar hela semestern. De är jättekul! Känns som jag sitter i en sån här riktig studio. Har ju två stora dataskärmar och ett helt instrumentbräde framför mig, sen är de ett riktigt moviemaker program också, alltså inget vanligt Windows-movie-maker. Utan ett riktigt,  de är ashäftigt! Massa coola effekter och sånt. Åh önskar jag kunde jobba heltid med de här..

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh vad kul! det är så himla kul att redigera , både bilder och filmer.. hade inte vart fel att jobba med nej ;P

2007-12-31 @ 15:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0