Luciadagen

Får nästan börja de här inlägget med att också säga godnatt :P Fy satan va mörkt det är ute. Men de är ingenting mot vad de var imorse när jag cyklade till skolan, före klockan sju!! Usch så ruggigt! I skolan mötte jag upp en kompis, sen gick vi tillsammans till kyrkan och mötte där upp resten av de 120 medverkande i luciatåget. Jisses vad stort det var Men de var ganska mäktigt också. Bästa delen med lucia är helt klart i början då man får glida in där så snyggt med ljuset i handen och glittret i håret. Man känner sig så fin :) och så kollar alla på en. Men gu vad jobbigt det var när man väl stod där på scen, fick så otroligt ont i huvudet av all värme från ljusen.

Hade efter de någon timmes håltimma så då stack vi till stadshotellet och filmade lite scener till en ny musikvideo. Usch va pinsamt de var att fara runt där med kameran, men v hade ju frågat om lov då.

Hade julklappsjakt på stan en stund efter skolan, gick sådär idag också. Kom mest hem med saker till mig själv, fy vad svårt de är att låta bli! Men köpte även en lite rolig grej till pappsen också, visar sen!

image540
 En lite halvt misslyckande bild på örebro i juletider jag tog för en stund sen.

Nu ska jag gå och göra varmchoklad och kolla i gymnasiekatalogen som kom Idag, ett halvår efter fotograferingen typ..

Kommentarer
Postat av: gabriella

jag har en jättefin bild på det dära, om ud vill ha den?
åh, jag måste kolla om min katalog kommit!

2007-12-14 @ 15:24:53
Postat av: Jessica

Ja du får skicka över nån dag!

2007-12-14 @ 18:58:17
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0