Inga är hetare än estetare, Go kväll!



Ikväll ska jag åter igen ut och träffa en gammal vän, vi har inte sett sen i somras, alltså innan gymnasiestarten. Ska bli spännande att se hur de  har gått för henne. Hon skulle gå typ nån natur/häst linje på någon bonde skola i form av ett stall som ligger lååångt ute på landet. Lite skillnad mot mig som går den estetiska linjen mitt i storstan. Haha bara för att skrämma slag på henne ikväll har jag klätt mig lite extra estetiskt, med sot runt ögonen, band i håret, nitskärp, tovat hår och kläder i färgerna svart och rött, yeah! Jag börjar gilla den här stilen, man känner sig så fri och avslappnad på något sätt, men ändå tuff! Får väl se om min bonde-vän kommer med flätor i håret och snickarbyxor nu då, the prefect match liksom!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Hehe javisst ^^ Tack så mycket, ha en trevlig kväll =)

2007-12-21 @ 20:21:13
URL: http://sucre.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja visst är de härliga! =) Du borde definitivt testa jordgubb. Luktar hur gott som helst!

2007-12-21 @ 21:21:31
Postat av: Sofie

Haha, ja håret ser ganska verkligt ut faktiskt ;)

2007-12-21 @ 21:34:57
URL: http://hannamiasofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0