Grönt är skönt, jätte skönt!

image578 image579

Snubblade av en händelse in på Team sportia idag. Dom hade ett stort ställ med bara sånna här stora mysiga ( va fan kallas dom?) tröjor! Älskar sånna men har varit för snål att köpa innan, kostar ju liksom 400 spänn... men nu var dom nersatta till 50 kroner! Fanns i hur många färger och storlekar som helst, jag blev helt extatiskt. Men jag valde i alla fall en grön, sen köpte jag en gul till syrran också. Ja vet, ni kanske inte tycker dom är särskilt snygga men jag tycker de är jätte mysiga, har sånt där skönt flistyg inuti. Den här ska jag ha med till sälen och mysa i på kvällarna. Passar också bra att ha när man har idrott ute i skolan eller också när man bara är ute och springer.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tjusig!!

2007-12-28 @ 16:50:55
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!
Ha en trevlig helg!

2007-12-28 @ 16:57:13
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Johanna

åh Sälen! jag längtar mest! haha :D

2007-12-29 @ 01:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0