Frisörskräck


De var ett halvår sen senast, och nu är de dags igen. Frisören. Fy satan va nervös jag är, precis som varje gång jag ska klippa mig. Kan andra ha tandläkarskräck kan väl jag ha frisörskräck.?Går de fel hos tandläkarna får man väl knipa käft hela tiden men blir de fel hos frisören är de inte lika lätt att dölja. Mitt hår är bland de viktigaste jag har. Eftersom jag inte har särskilt snygg kropp eller sött ansikte skulle jag ju vara som dödsdömd om håret också blev förstört. Så därför är jag så nervös.. jag har de alltid så svårt att komma överens med frisören också, mina tankar verkar aldrig riktigt gå att förverkla. Men vi får hoppas på de bästa.
Jag visar en före-och-efter bild senare idag!

Kommentarer
Postat av: Elin

INTE SÖTT ANSIKTE? driver du med mig? ditt ansikte är ju bland de sötaste som finns! seriöst de där va de dummaste ja hört :P du är ju söt som en docka i ansiktet, de tkr ju alla o de vet du:P

2007-12-27 @ 19:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0