Friday I´m in love!


Samma sak som hände för 4 år sen har inträffat igen, och jag fattar inte hur de gick till. Ända sen jag gjorde den där videon har jag inte kunnat släppa honom ur tankarna. Hela kvällen igår satt jag och glodde Sagan om ringen -filmerna och pausade i varenda ögonblick han var med. Och under datalektionen idag var de enda jag gjorde att kolla videor med honom på youtube. Japp, de händer igen, jag håller på att bli kär i  min gamla tolvårs-crush, Elijah Wood. Kan verkligen inte sluta tänka på honom...  Och jag som trodde att jag växt ifrån de där med att bli kär i kändisar. Men nu pirrar de i kroppen på precis samma sätt som de gjorde för fyra år sen när jag ser Elijah. Tycker han är så himla söööt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haah! Jo, faktiskt! Men visst är han lite lik harry potter, eller vad han nu än heter i verkligheten. Lite grann tycker jag:) Kram

2007-12-07 @ 19:08:45
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0