Första julhandlingen

     

Blev en snabbis på stan efter skolan. Jag kände att de var nog dags att börja handla lite julklappar, gu vad sent jag är ute nu för tiden. Kom i alla fall hem med lite grann. Fast inte bara julklappar då, det blev en också topp från Gina tricot till mig själv, med tryck såklart, fast de står " i love yu" istället för "I love me" som jag ville ha. Men aja, behöver ju inte va egoist jämt:P! Sen köpte jag även en halsduk på Indiska men jag har inte bestämt om jag ska ha den själv eller ge bort den, och i så fall till vem. Jag kunde bara inte låta bli att köpa den, så sjukt snygg, och bara 79 spänn också! Sen fyndade jag ett par kalsonger på H&M:s pojkavdelning, tänkte ge till min lillayster. Tydligen väldigt populärt att tjejer går runt i stora kalsonger hemma. Vill syster inte ha dom så tar jag dom själv :P. haha de kan bli så att jag kom hem med bara julklappar till mig själv idag:P

Kommentarer
Postat av: Elin

Faan vilken snygg halsduk!

2007-12-12 @ 21:20:38
Postat av: Hedda

Hade ett par kalsingar en gång men de var för små och skavde en del... inte skönt!

2007-12-13 @ 14:27:30
URL: http://heppsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0