Fegis

Jag är hemma från skolan idag me. Hade inget att göra så ville kolla på sagon om ringen filmerna, men vågar inte när jag är ensam hemma haha... De är alltid såhär. Jag vågar inte se nånting när jag är själv. Kom ihåg att jag slog på tv4+ en gång och de där " De okända", sen var jag skitskraj hela eftermiddan. Hemmet blir en så konstig plats när man är själv på nåt sätt..
Tror jag ska gå och sätta på Mysteriet på greveholm istället nu, får  bara hoppas att mamma hinner hem innan jag hinner till sista avsnitten med greven. Så sjukt läskigt! Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Ina

Ja. Som fan. Men kärlek på mpg!

2007-12-05 @ 20:13:52
URL: http://inaao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0