Fåfänga fåfänga fåfänga..


Ni vet när man precis har klippt sig..
Har ni då tänkt på hur otroligt många gånger man kollar sig i spegeln den dagen? Vääldigt många gånger kan jag säga. Undrar varför, vad är de man försöker komma fram till liksom?

De är precis som när man varit ute och shoppat. När man kommer hem så provar man plagget flera gånger, bara för att vara säker på att det passar, och gör de inte de så byter man det nästa dag.

Men när de gäller en frisyr då spelar de ingen roll hur många fel jag än hittar, öppet köp gäller ju fortfarande inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klockrent inlägg!

2007-12-27 @ 21:11:57
Postat av: Papayan

Jag tycker inte heller om att klippa mig. För det är precis som du säger man kan inte ångra sig och det tar så satans lång tid innan det växer ut igen. Därför blir det ofta inte så stor skillnad på frisyren heller. Tråkmås, kan jag tänka om mig själv då. haha

Angående det med att titta sig själv i speglen hela tiden. har det inte lite att göra med att man försöker vänja sig vid det nya? Ju mer man tittar desto bättre blir det ju faktiskt! Så skal man är egentligen.

2007-12-28 @ 10:44:52
URL: http://blogg.passagen.se/papayan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0