Ett lysande semesterminne

 
  

Jag blev helt extatiskt när jag fick syn på den här färgskiftande snöbollen i affären idag. Fick värsta flashbacken, det var ju precis sånna här dom hade på alla borden ner i Bulgarien i somras. Kommer ihåg att jag tyckte de var så himla mysigt. Precis alla bord hade varsin sån här boll som hela tiden ändrade färg, minns att vi satt och kollade om de var några bollar som ändrades i takt. Hur som helst så blev jag ju idag helt enkelt tvungen att köpa en, för att ha nånting att titta och minnas tillbaka på. Så precis som ett litet barn som sitter och kollar in i en snökula sitter jag och kollar på den här. Det är faktist nästan så jag åter igen kan känna dofterna av hav och höra tonerna från Vamos a´la playa.. Nu är jag nästan tillbaka ,nästan!

Lysande snöbollen finns att köpa på Rusta för 39 kr/st.

Kommentarer
Postat av: Elin

Va mysigt! Du kommer visst aldrig glömma den där resan va? ;)

2007-12-17 @ 19:05:15
Postat av: Marie

En sån har jag oxå. Och en gran ;)

2007-12-17 @ 19:59:14
Postat av: sami

häftig=)!

2007-12-18 @ 21:35:20
URL: http://www.metrobloggen.se/intejustnu
Postat av: Susan

jag var också i bulgarien i somras :) fast jag minns inga bollar ;D

2007-12-19 @ 18:11:22
URL: http://ssssss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0