En brittiskt pojkvän?


Jag tycker de är kul at tala med mycket internationellt folk över msn, asså folk från andra länder. De är så roligt när man berättar att man är svenskt, ni anar inte vilken respekt folk ute i världen har för oss svenskar. Seriöst, säg att du är svensk och folk ställer upp på allt! Man behöver inte ens visa bild på sig, dom antar att man är snygg och klok, bara för att man är svenskt. Haha. Jag tycker de är allra roligast at prata med britter, förstår mig på dom lite mer än amerikanare och så.


Här i veckan satt jag och snackade med en brittiskt tjej i över en timme, vi hade skitkul! Utbytte lite musik och pratade om allt möjligt. Kärlek var något som då kom på tal och så sa jag på skämt att jag ville ha en brittiskt pojkvän, men hon tog de helt seriöst. Sa att hon visste massa lämpliga killar på hennes skola som lätt skulle ge ut sin msn om hon sa till dom att de var till en svensk tjej. Så hon frågade mig hur jag ville att han skulle se ut och jag som fortfarande trodde hon skojade svarade ju på skämt då att " aa.. brunt hår ,gröna ögon..lagom lång.." osv. Haha men så sen så visade de sig då att hon inte alls skojade så nu är hon i skolan och faktist på fullaste allvar letar kille till mig XD Hahaha! Aja, får väl se hur de går, har faktist aldrig snackat med någon brittiskt kille på msn förut. Kan bli intressant :P

Kommentarer
Postat av: kim

Hur hittar du britter att snacka med? Eller känner du dom sen tidigare?

2007-12-17 @ 19:25:10
Postat av: Jessica

Genom Youtube har jag lärt känna den här :)

2007-12-17 @ 19:51:46
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Kim

I had that kind of a boyfriend, britt, brunt hår, gröna ögon, lagom lång.... det tog slut innan jag hann hoppa över ån och ropa hej, satsa på någon helylle bonde från norrland, de kommer aldrig dumpa dig.

2007-12-19 @ 01:29:07
URL: http://conspicuous.blogg.se
Postat av: annamarian

Spenderade sommaren i USA iår. Deras reaktion på att jag var svensk var snarare att 'Henne kan man göra vad man vill me' än 'hon är smart'. Man har inte särskild respekt för svenska brudar någonstans.

2007-12-19 @ 12:20:01
URL: http://annamarian.blogspot.com
Postat av: Visions of Johanna

Haha det kan nog bli rätt kul ändå ;P

2007-12-19 @ 17:03:04
URL: http://viisionsofjohanna.blogg.se/
Postat av: REBECKA

Haha det låter riktigt kul att prata med britter. Själv så har jag pratat med en kille från USA för ett tag sedan, det första han frågade var om det gick runt isbjörnar på gatorna här i Stockholm :P. Hahaha.

2007-12-19 @ 18:15:17
URL: http://eenglund.blogg.se
Postat av: Hillbilly

EN brittiskT? Hur är det med grammatiken? Är du inte "svenskt" eller?

2008-02-04 @ 12:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0