Eget julmys

 66 

Jag är ensam hemma den här kvällen, jätte skönt! Går runt här och julstökar för mig själv. Passar även på att slå in alla mina julklappar, samtidigt som jag har på Grinchen i bakrunden, väldigt bra och mysig film faktiskt, visas på kanal 5 just nu. Jag tror hela kvällen kommer att gå till att slå in julklappar, inte för att jag har många, utan för att jag är så otroligt dålig på att slå in. Jag har aldrig behövt skriva på mina klappar att dom är från mig, de syns endå. Så fort någon får en julklapp med alldeles för många tejpbitar, snett skuret papper och okrullat snöre så vet man att de är från mig. I år har jag börjat med att knyta rosetter på mina paket istället, då blir de någolunda snyggt i alla fall.
Nej nu ska jag återgå till paketinslagandet, tv:n och chokladasken. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

God jul på dig! :)

2007-12-22 @ 20:24:26
URL: http://frida07.blogg.se
Postat av: gabriella

åhnej! visste itne att grinchen gick, den är jättebra! :(
god jul, vi får ses nåndag också!

2007-12-23 @ 10:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0