Dagens I-landsproblem

image530

Ni vet under sånna här mörka mornar..  Då är man ju typ helt död när man kliver upp ur sängen och går in i badrummet.  När man sen med halvstängda ögon ska lägga tandkräm på tandborsten och stoppa in den i munnen.. Då är de inte bra att de står 3 stycken tuber med samma typ av form och fyllning brevid varandra vid handfatet... Fy fan.. Klart som sjutton att man tar fel! Jag råder er till att inte prova borsta tänder med hudlotion, de är äckligt och gör inte tänderna de minsta renare!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha. Jobbigt läge!

2007-12-07 @ 16:18:42
Postat av: Johanna

AHAHAHAHAHAHHHA!! gjorde du? x]

2007-12-07 @ 21:44:27
Postat av: Blerta

haha ue. Jag råkade måla mina läppar med! "finn-täck-stift" eller vad det kallas.

snacka om att jag spottade mkt efteråt!

2007-12-20 @ 02:49:29
URL: http://blirtblert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0