Crying out for Friends

Jag fick ju 10:e säsongen av VÄNNER i julklapp, och igår kväll hetskollade jag typ varenda avsnitt.. ingenting jag hade planerat men har man väl börjat så är man fast. Klockan hann bli 1 när det var dags att se det absolut sista avsnittet.. Tur att alla andra i huset hade hunnit somna då, så jag kunde gråta ut högt! Åh de är ju så sorgligt och vackert.. jag hade sett delar av de förut och lovat mig själv att inte gråta, men när Ross kommer efter Rachel på flygplatsen där och säger att han älskar henne, ja då spricker de ju direkt! Världens vackraste Tv-par någonsin!!  Ross & Rachel forever!


Ross and Rachel tribute- Goodbye my lover

Kommentarer
Postat av: Ina

Gud. Vänner är världsbäst. Jag fick hela boxen med alla 10 säsonger i somras när jag fyllde år. FATTA SICKEN GLÄDJE!

2007-12-29 @ 18:34:31
URL: http://inaao.blogg.se
Postat av: Maria

Vänner äger ;) värt alla minuter timmar och dagar man satt och kolla på serien, lol!

2007-12-29 @ 23:22:34
URL: http://doucevie.fashionblogg.se
Postat av: Lorenzo

Hej satt på jobbet och softa lite ramlade in på din blogg mycket kul att läsa.

Fin Video du la upp med ross och rachel =) lipade på sista avsnittet gjorde jag hahah :) ha det gött

2008-01-18 @ 15:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0