Busy


Var tvungen att gå upp ganska tidigt idag me, även fast jag inte ska jobba. Ska strax upp på stan och möta en kompis, blir en sista rush på mellandagrean, hoppas de finns något kvar. Efter det ska vi hem till mig och äta lunch och sen ska vi jobba på en skolprojekt hela eftermiddan. Eftersom den här kompisen inte har kännedom om bloggen kommer jag ju då inte kunna smita iväg och få in något inlägg, så vi hörs inte igen först frammåt kvällen. Ska försöka gottgöra er då :P. Men nu måste jag kila, stan öppnar 10 och jag ska hänga på portarna som vanligt. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Svar: Visst är de snygga! Jag ångrar lite att jag övertaldade henne att köpa dem!

2007-12-28 @ 13:28:26
URL: http://heppsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0