Bortrest

Japp, jag är inte hemma över nyår. Har precis anlänt till släkten i Karlstad och ska vara här till på tisdag. Hatar att vara hemma i örebro över nyår så de här känns superbra! Vi ska strax byta julklapar med kusinerna :) Hihi får se vad man får den här gången då. Och imorgon ska vi somsagt skjuta fyrverkerier för första gången, ska bli spännande!
Kommer nog bli lite bloggande imorrn iaf.. dom har ju ändå 6 datorer så borde inte vara så svårt att låna någon hehe..  Vi hörs!

image590

Nu ska jag iväg och leka med den här busingen.. eller nja, egentligen så leker jag nu med, Kurragömma. Hehe men jag hör steg utanför garderoben här nu, tror jag är hittad, ups!

Kommentarer
Postat av: Sassa

alltid kul att fira med släkten också =)

2007-12-30 @ 20:16:20
URL: http://www.metrobloggen.se/sassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0