Bonde-lördag

[Bild: Anders och Isabel. FOTO: Privat]

Förra lördan var de musikal-lördag med Sound of Music och Saturday night fever på tv.  Den här lördan blir de bonde-lördag nu när tv4 visar alla avsnitt av Bonde söker fru. Jag kollade inget i början av säsongen men har suttit som fastklistrad dom senaste onsdagarna nu! Det är ju så rart! Men jag har tänkt på en sak.. även fast programmet heter Bonde söker Fru så hade dom ju i år med kvinnliga bönder som skulle välja man. Varför kan dom då inte försöka få med någon homosexuell bonde nästa år? Det skulle vara askul ju! En bögbonde liksom.. det skulle lugnt få mig att kolla i alla fall!

Bild från tv4.se. Sötaste paret i år, Bonden Anders och Isabell.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa dom är ju så söta dom där 2. mitt favoritpar

2007-12-15 @ 17:58:18
Postat av: Jenny

Jag tittade inte heller på Bonde söker fru i början av säsongen men har, precis som du, suttit fastklistrad framför tv:n när repriserna visats! Du har även rätt i att Anders och Isabell är det sötaste paret i år, jag kan inte låta bli att lé när jag ser dom två.

2007-12-19 @ 13:22:23
URL: http://jensos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0