Aldrig mer!


Gu va jag ångrar att jag åt dom där nötterna i helgen! Hur dum får man bli egentligen? Äter något man vet man är allergisk mot.. Jag är hemma från skolan idag också.. eller jag kom hem nyss, var så idiotisk att jag gick till skolan i alla fall imorse. Tog inte lång tid innan jag förstod att de var ett misstag och fick vända hemmåt. Andningen blev svårare, halsen värkte och febern steg. Och allt för 2 ynka nötter! Det spelar ingen roll hur tomt de blir utan dem i jul,  jag äter de aldrig mer!

Kommentarer
Postat av: Julie

Jag vet hur du har det. Jag är också allergisk mot nötter, men dock så allergisk att jag aldrig skuell äta det medvetet eftersom det innebär livsfara för min del. men jag vet jur jobbigt det är att vara allergisk, och att få en allergisk reakton är så sjukt obehagligt och jobbigt. Hoppas att du kryar på dig!

Förresten, vilket bra jobb du gör med bloggen Jessica! Alltid lika kul att gå in och läsa nya inlägg. :) Kul att du skriver så varierat och så uppdaterat! Fortsätt såhär, du är duktig!

Kram Julia

2007-12-04 @ 16:54:19
Postat av: Jessica

Julie: Ja, riktigt jobbigt. Hade de varit så allvarligt för mig hade vi ju inte ens haft de i hemmet! Minns när vi var flög flygplan en gång, och då var de 1 person på planet som var allergisk, så då kunde Ingen öppna en påse nötter!

Åh tack Julia! Du anar inte hur mycket de betyder att höra de från just Dig! Kramar!

2007-12-04 @ 17:21:51
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Hedda

Stackare!

2007-12-04 @ 20:25:05
URL: http://heppsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0