- Nej, de är ju jag som är fantomen

image561

Var under julklappshandlingen igår in på Dressman, för att att köpa ett paket kalsonger till min killkompis. I julklapp då, men de förstår man ju eller hur? Men de var inte han i kassan så säker på tydligen, för när jag skule betala fick jag frågan " Är de en present?". Det tog jag nästan lite som en förelämpning. Där står jag ,inne i en herraffär, 4 dagar innan julafton, med ett par boxerkalsonger. Klart som fan att de är en present, vad skulle de annars ha varit? Något till mig själv?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha :P , btw!
har du tagit bort musik på bloggen, eller är det bara fel på min dator? :P

2007-12-21 @ 12:04:56
Postat av: Christina

Han kanske syftade på om han skulle slå in dem åt dig eller ej.

2007-12-21 @ 22:18:05
URL: http://christina08.blogg.se
Postat av: Alexandra

Vissa människor alltså, haha, ibland undrar man hur dom överlever!

2007-12-23 @ 19:08:25
URL: http://alexes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0