- Jag är inte alls allergisk!


Jag tycker de hör julen till att en skål med nötter ska stå framme på bordet jämt. Jag älskar nötter! Mest valnöt och hassel. Problemet är bara att jag inte kan öppna dom.. Något mina föräldrar tycker är jätte bra då jag egentligen inte får äta nötter, på grund av att jag är allergisk. Vilken jävla tur dom hade där då.. det enda ätbara jag inte tål är också de enda jag inte kan komma åt. Men så är de ju också de jag trånar efter mest, för de är ju så gott! Ibland lyckas jag faktist få upp en.. som igår! Då knäckte jag och åt två stycken, helt själv! Vilket kanske inte var så smart när jag senare gick till sängs med kliande kinder, svidande hals och huvudvärk.. och idag är jag hemma från skolan med samma symtom. Dumma nötter jag älskar er!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Nötter hör verkligen julen till :P Inte så jättesmart av dig att äta dom dock, hahahaha

2007-12-03 @ 14:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0