Skamligt?

"Hur bortskämd är du?", ett test jag sett många göra. Lite kul även om många frågor inte alls har med bortskämdhet att göra. Vet inte om jag vågar göra det, har en känsla av att jag ligger i farozonen här..

Jag har:
[x] Mamma
[x] Pappa
[] Styvmamma
[] Styvpappa
[] Styvsyskon
[] Bror
[x] Syster
[] Systerson
[] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[] eget badrum
[x] eget rum
[] swimmingpool
[] Hot tub
[x] gästrum
[x] Dator
[x] TV
[x] Bastu
TOTAL: 9

[x] en säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] mp3spelare/iPod
[x] en fungerande PS2
[] Nintendo Wii
[] Xbox som funkar
[x] Nintendo 64 som funkar
[] Gameboy/ Advance
[] Gamecube
[x] nintendo ds
TOTAL: 8

[x] Poker-bord
[x] Basketkorg
[x] Hockeyspel
[x] Biljardbord
[] pingisbord
[] Fooseball (fotbollspel)
TOTAL: 4

[x] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[x] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 4

[/] Jobb/sommar jobb, jobbar en gång i veckan
[x] Shoppar minst en gång i veckan
[x] har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
TOTAL: 4 ½

[] Skoter/motorcykel/bil/moped/fyrhjuling
[x] Gitarr/trummor/basgitarr
[] Piano/Keyboard
[] något annat instrument
[x] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[] haft en personlig tränare
[x] dyra smycken
[x] träffat en kändis
TOTAL: 5

[x] Platt/locktång
[] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[x] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[] Varit på Hawaii
[] Varit i USA
[] Varit i Asien
[] Varit i Australien
[] Varit i Afrika
[] Varit i Sydamerika
TOTAL: 4

[x] Föräldrarna har bil
[] Jet ski/båt
[/] Husbil/vagn
[] Jag har en bil
TOTAL: 1 ½

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag.
[] suttit i en limo
[] suttit i en helikopter
[] äger en videokamera
[] egen laptop
[] egen dator
TOTAL: 1

TOTAL SUMMA: 40
1-22 = Ghetto-kid
23-32 = vanlig

32-40 = rik brat
41+ = uppeklassens snobb

-  Woah, det var på gränsen att jag klarade mig från att vara uppeklassens snobb där. Tur, för det hade svidit rejält! Visst har jag fått höra ordet brat förut men rik.. det är jag inte! Visst har jag  pengar så jag klarar mig men det kallas också besparingar!


Kommentarer
Postat av: Madde

att ha styvsyskon tycker jag absolut inte har med bortskämdhet att göra!

2007-08-19 @ 17:20:19
Postat av: Johanna

Hahha :P shiies 40! xD jag fick 31 tror jag, när jag gjorde på bdb :P

2007-08-20 @ 21:30:33
Postat av: Johanna

ahaha nu gjorde jag denna, fullt ut :P
inget bdb.. haha
jag fick 36 ;D Mohahaha

2007-11-07 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0