Sista semestern

image222Är det någon som skulle vilja mig något den närmsta veckan så finner ni mig cirka 20 meter ute i svarta havet, 50 meter ifrån strandpromenaden, 100 meter ifrån glasståndet, 150 meter ifrån rosträdgården, 200 meter från mitt hotell och  hela 500 mil hemifrån! Thanks god, Bulgaria here i come! Om 24 timmar nu befinner jag mig på platsen jag tycker mest om i hela världen! Albenas 6 kilometer långa strand i Bulgarien. Jag kan inte fatta det riktigt, känns som det var igår vi bokade resan typ, men det var i maj. Det känns också som igår jag var i Bulgarien sist, men det var hela 6 år sen. Sedan dess har jag hunnit med besök i Spanien, Grekland, England och Turkiet. Men endå finns det inget som slår Albena och Bulgarien. Det stället passar mig så bra liksom, långa stränder, billig shopping, vackra trädgårdar och så dessa människor som kommer dit från alla världens håll. När jag var där förra gången var jag där i 2 veckor så har väldigt mycket minnen därifrån. Det kan låta lite tråkigt att åka till samma ställe 2 gånger, men det känns ockås väldigt tryggt på nåt sätt. Jag kan försvara mig själv med att säga att jag i alla fall inte bor på samma hotell som sist haha. Har laddat mp3:n med skivan Absolut charter och proppat resväskan full med sommarklänningar, nu är jag redo!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh ! låter hur härligt som helst. glöm bara inte att bada sola och massa för mej! :D haha hade bäst

2007-08-02 @ 19:49:43
Postat av: Mika

ohh, låter underbart! Jag som inte far iväg förens på nyår, då till Thailand. Och jag åker till samma ställe jag var för ett och ett halvt år sen, Hua hin. samma hotell till och med... hahah! Du får ha det så bra och sola lite åt mig med ;)

2007-08-04 @ 22:01:52
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Julia

Härlig bild! Ha så mysigt!

2007-08-11 @ 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0