Marian-wanna-be?


Då var det dags att säga hejdå till ännu en liten sommarförälskelse. Jag har suttit som fastklistrad vid tv:rutan varenda torsdag kväll den här sommaren bara för att se Jonas Armstrong ta från dom rika och ge till dom fattiga som Robin Hood! Seriöst, killen är ju sjukt snygg! Eller är det jag som är konstig nu igen? Så fort jag går in i en skog nu för tiden hoppas jag på att få se han springa ut därifrån. Han måste ju vara där inne någonstans.. vem skulle annars ha skjutit denna kärlekspil som träffat rakt i mitt hjärta?


UPDATE:
okej, jag vill inte vara Marian längre. Som vanligt när någon dör på tv förbrukar jag 10 näsdukar men nu var det värre än vanligt. Guu vad jag har gråtit! Tårarna bara forsade när Robin satte sig vid henne och sa hur mycket han älskade henne och, ja jösses! Det där är bra tv! Tydligen så var det inte sista avsnittet heller ,alltså inte helt färdigtsnyftat för i år inte. Hade tänkt se Ghostwhisper nu men efter omständigheterna så tror jag att jag hoppar det, ockås det ett program som ofta slutar i tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0