I Aftonbladet


image224

Hittade den här artikeln nyss. Förstod nästan att dom skulle skriva om det. Sådär lång förseningen är inte vanligt. Som turist där nere kände man sig ganska lyckligt lottad att man var där och fick sin solsemester förlängd, tänk bara på dom där stackarna som satt hemma i Stockholm och bara såg hur sin semester försvann. Dom förlorade ju två nätter och en dag därnere. Visserligen får  dom ersättning men endå. När man är som mest inställd på att åka och så blir de försenat är ju inte kul. Det lite komiska är att vi faktist tänkte åka det datumet, alltså den 10:e istället för den 3:e. Men det var jag som sa emot på de för att jag tyckte hemresan blev för tätt inpå skolstarten. Tur att jag fick min vilja fram den gången!

Läs Artikeln här om det är för smått för att se

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du är tillbaka igen! ser framemot att få läsa dina intressanta inlägg :)

2007-08-13 @ 18:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0