How deep is your love?

Jag är fullständigt besatt av kärleksballader för tillfället. Somnar till det, vaknar till det, gråter till det och drömmer om det. Just nu är det skivan " The power of Love 2 " jag lyssnar till. Innehåller klassiker som All out of love,  becouse you loved me, i still believe och tårframkallade I do it for you med min favorit Bryan Adams. En annan favorit som jag också upptäckte var med är  How deep is your love med Bee Gees. Tog mig evigheter att komma på vart jag kände igen den ifrån, visste att det var en musikal bara. Sen satt jag och surfade runt lite på youtube när jag kom på det, Saturday night fever ofcourse! Hittade det här klippet med Andreas lundstedt och Therese Andersson från när dom spelade saturday night fever i Göteborg.

Det är så grymt bra, Andreas är helt fantastisk!  Han borde bli musikalartist på heltid.  Kolla leéndet och blickarna och ja, inte kan väl en människa ana att han egentligen är gay såsom han så kärleksfullt sjunger till Therese i det här numret.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad gullig du är :o)

2007-08-20 @ 21:46:39
Postat av: Steph

ahh celine dion låten var verkligen en av mina favoriter under högstadiet

2007-08-21 @ 01:06:13
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0