Fredriksdal-frossa!

Ett stort tack till underbara Marie som har skickat mig det jag väntat på i 2 år nu! Fredriksdal på dvd! Det är helt fantasiskt! Ni som har följt min blogg ett tag vet ju hur galen jag är i den teatern och att nu ha fått en hel hög med pjäser på film är ju rena drömmen. Innan hade jag bara Hemvärnets Glada dagar ( 2005) och Herrskap och tjänstetjon (2006) på video som jag själv spelat in när det gått på tv. Men nu har jag också  Fars lilla tös (1999),  Arnbergs korsettfabrik (2000), Kärlek & Lavemang (2001) och Hon jazzade en sommar (2002). Vilka minnen man får av att kolla igenom alla. Har ju bara sett dom en gång innan när dom gått på tv men det var ju evigheter sen. Min favorit har då varit Kärlek & Lavemang så det var den jag började på att kolla nu. Och japp, Linus Wahlgren var fortfarande lika het och Frediksdal vackrare än någonsin. Jag vet att jag inte är den enda som har Kärlek & Lavemang som favorit så därför har jag, med hjälp av mina vänner Marie och Filippa, lagt upp små musikklipp från pjäsen på youtube.com. Lyssna och njut!

 

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh jag minns! Tyckte också den var jättebra!

2007-08-17 @ 15:05:31
Postat av: Marielle

Gaah! Jag vill me ha! heh

2007-08-17 @ 16:43:13
Postat av: Laila

Hej Jag har en dotter som älskar kärlek & lavemang , jag håller på att leta efter dvd:en till henne i julklapp, finns den på dvd ? vet du vart man kan få tag på den. Kan du hjälpa mig ?? Snälla /laila

2007-11-22 @ 21:24:22
Postat av: Sofie

hejhejhej du :)
har letat som en galning efter Kärlek och Lavemang.
det finns ingen möjlighet att du kan skicka den till mig kanske om du har den på din dator?

[email protected], min hotmail.
kramkram

2007-12-11 @ 21:35:38
Postat av: Laila

Är det någon som har den så får ni jätte gärna kontakta mig för jag skulle vilja ha den och andra produktioner av Eva Rydberg

/laila [email protected]

2007-12-17 @ 14:42:58
Postat av: melinda

hej. finns fedriksdal teatern på dvd? är nämligen desperat på jakt! tycker de är så bra!!

/[email protected].

2009-01-06 @ 23:10:56
Postat av: Sofie

Hej. Du har inte möjlighet att skicka några Eva Rydberg produktioner till mig? Älskar dom nått otroligt, har letat efter jätte länge..

/Sofie

2009-01-07 @ 16:46:12
Postat av: Jannice

Jag ser att det finns många Eva och Fredriksdalsälskare här, jätteroligt! Jag vill bara tipsa om min och en kompis fanklubb till Eva som ni kanske skulle vara intresserade av. Just nu kostar det 75 kr per år och man får tillgång till medlemstidningar, forum, medlemsträffar på fredriksdalsteatern där vi ser sommarens föreställning ihop m.m. Om ni är intresserade sufra in på www.tullandelvis.se för att få mer info:)

2009-01-20 @ 12:22:37
Postat av: Steven

Hejsan du skulle inte kunna lägga upp kärlek och lavemang på internet dvd kopia????

För den finns inte att få tag i någon stans ...please mvh steven

2009-07-30 @ 02:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0