Ett kärt återseende

 Någon som känner igen det där ansiktet? Nån som kanske såg Farmen 2001 och 2004?  Någon som då minns den där otroligt gulliga lilla killen som man offrade varje vardagskväll att sitta och kolla på? Visst ringer det en klocka därinne nu ;). Precis som det gjorde för mig när jag klev in i den där JC:affären i Stockholm i lördags. Vem är det inte då jag ser sitter där bakom symaskinen?  Jo sötsötsöt-Gustav!! Helt otroligt att jag fortfarande kände igen honom. Men det var han, det är jag säker på. Jag var inte den enda som kollade lite extra så. Men fy tusan vilken lust jag fick att köpa mig ett par förstora jeans och låta honom sy upp dom. För då hade han ju liksom varit tvungen att ta fram måttbandet och ...mäta lite typ.. Var riktigt nära att göra det faktist. Gick förbi den affären ett par 3 gånger den dan jag var själv haha. Har aldrig tänkt på hur sexigt det är med en kille som kan sy egentligen..

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah! sexigt som bara den..... host xD

2007-08-27 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0