Dagens i-landsproblem

image269
- Hörlurar för en-örade människor säljes!

Jag har 6 stycken hörlurar att välja på  för att använda till mp3:n eller stereon. Och hälften av dom är sönder. Och nej, då menar jag inte att 3 stycken är sönder och 3 är hela. Nej, jag är dessvärre inte född med den turen. Jag menar att hälften av alla är sönder! Det vill säga, ena hörluren fungerar och den andra gör det inte! Ni anar inte hur störande det är att bara höra musik i ena örat jämt! Va tusan, ska dom gå sönder kan dom väl gå sönder helt och hållet så man får kasta skiten. Jag är ju så dum så jag tror att dom nog kommer laga sig av sig själva när dom inte är helt sönder...

Kommentarer
Postat av: Filippa

HAHA, jag har oxå bara halva hörlurar...as irriterande!

2007-08-21 @ 22:27:05
URL: http://www.fiskpinnetankar.blogspot.com
Postat av: Johanna

Haha, jag lyssnar alltid bara med 1 hörlur! hahaha, då hör man allt omrking samtidigt som man lyssnar, såå det är bara bra tycker jag :P

2007-08-21 @ 23:22:54
Postat av: Marie

Haha. Då skaffar du en hörlursförgrenare. Då kan du ha 2 hörlurar ikopplade samtidigt. Så är den ena högerluren trasig så tar du och kopplar i en annan med hel högerlur. Smart va?
Kramis

2007-08-22 @ 13:02:43
URL: http://magdansberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0