Ben & Jerry mini

Var inne på pressbyrån på centralstation i stockholm innan jag åkte hem. Såg då att Ben & Jerry -glassen har kommit i småförpackningar på 150 ml. Var riktigt nära att köpa en.. men... 24 kronor för cirka 5 skedar glass? Nja, där går gränsen. Föresten såg det inte ut som man fick någon sked till och så fanns inte min favorit Peace of cake heller så, hoppade det den här gången. Jag har, hur som helst, sedan dess varit jätte sugen Ben & Jerry, har inte ätit det sen.. ja sist jag skrev om det. Vilket är otroligt länge sen! Funderar på införa Ben & Jerry som en belöning åt mig själv liksom.. typ som när jag klarat en termin i skolan, eller klarat av ett prov, eller bara klarat att gå upp ur sängen på morgonen?


Kommentarer
Postat av: steph

man får en trä-spatel att käka med^^

2007-08-30 @ 01:44:57
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Ina

Åh, ben och jerrys är så himla gott. Jag älskar Chocolate fudge brownie mest ^^ (btw, hur har du fått denna designen på bloggen ^^ ?)

2007-09-05 @ 23:24:14
URL: http://inaao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0