-Ska vi säga på lördag då, måns?

Hittade det här otroligt roliga testet: Vilket kändis dejtar du?
Man får 10 frågar och efter varje gång du svarat så elimineras en kändis bort och till slut blir det en kvar. I mitt fall blev det  mumsbiten Måns Zelmerlöw. Blev lite orolig där ett tag när jag på rad förlorade sötingarna Alexander Skarsgård, Prins Carl-philip och Gustav Norén. Men sen försvann också Svennis så jag kunde pusta ut lite. Det var lite komiskt för på frågan om sex försvann Mikael Persbrant haha.

image249
Prova själv och se vilken kändis du dejtar här på Tiiamo
Funkar att göra för både killar och tjejer, lätt och snabbt. Tror själv att jag ska göra det ett par gånger till, jag ska ha Skarsgård!

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra, då kan du dubbeldejta med mig och Fredrik ljungberg då ;) haha skitkul test!

2007-08-14 @ 17:47:07
Postat av: Johanna

Carl "Calle" Phlip, aah det var ett bra resultat! :P

2007-08-15 @ 00:19:08
Postat av: Madde

Stenmark fick jag haha. Men han är ju ganska het..
Älskar dina sånna här inlägg!

2007-08-15 @ 13:49:20
Postat av: Marielle

Jag fick martin stenmark

2007-08-15 @ 14:31:39
Postat av: Carolita

Jag fick David Hellenius...

2007-08-17 @ 02:12:03
URL: http://www.chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0