Stulen Kärlek

Jag älskar verkligen när dom visar Farser och andra föreställningar på tv:n! Ikväll är det pjäsen " Stulen Kärlek" som spelades in på  Lisebergsteatern 2005 som gäller. Ser jag verkligen fram emot. Inte nog med att bästa regisören Krister Claesson har regisserat, så är också en av mina absoluta favoritkomiker, Annika Andersson med. Då kan det inte bli annat är roligt och proffsigt. Sen är  Mikael ( Doktor Kosmos!) Riesebeck med och han gillar jag också :).
Showen börjar kvart i åtta så missa inte det nu!

För er som inte roas av sånt här så tycker jag ni ska kolla på Så ska det låta där duktiga och söta Dea Norberg tävlar med Charlotte Perrelli!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Teatrar är hur ju hur bra som helst men Eva Rydberg är ju ändå bara så bäst;D Saknar henne lite på TV:n.

Jag ska ändå se Så ska det låta, ja vill se Dea:D
Jag spelar in teatern.

2007-04-06 @ 19:31:43
Postat av: Elin

Åh Love Annika Andersson, synd att hon inte hade nån särskilt komisk roll igår :/

2007-04-07 @ 09:21:09
Postat av: Mika

Deadeadea. hon var ju helt otrolig. jag har sett programmet sex gånger på mindre än ett dygn, räknas man som nörd då? ;) puss!

2007-04-07 @ 18:18:52
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Martin

Vart kan man hitta stulen kärlek på nätet?

2008-01-07 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0