Mina semesterminnen på youtube

Halloj! Idag har jag själv lagt upp en video på youtube. Ja vet, jag typ bor på den sajten nu för tiden...:P Hur som helst, jag var ju i Turkiet förrra året och varje kväll på hotellet där så bjöd dom på show från stora scenen. Jag filmade endel och har nu lagt ihop de till en  liten video jag vill att ni kollar på :). Och så vill jag bara tillägga att ni måste lyssna och ta en titt på killen som sjunger i baren i de sista klippet, han i rött ja. De va min lilla crush under den semestern, Gu så vacker jag tyckte han var. Men när han väl ville ha med mig upp och dansa så svarade jag -Nej. Fråga mig inte varför..

Se videon här : Performances of Blue Village Pascha Bay

Kommentarer
Postat av: Isabell

hejhej! du, nu har jag köpt en kamera med film/ljud-inspelning, så jag har filmat medleyt från Alla Tiders Mello :) kom in på msn så fixar vi det :)

2007-04-22 @ 12:03:25
Postat av: Madde

Din " Pojkvän" sjunger väldigt bra iaf ;) synd att man inte får se mer av honom.. :P

2007-04-22 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0