Lycka!

image60

Jag fick tillslut min så efterlängtade Ben&Jerry-glass, och precis i rätt smak också, Peace of cake. Jag har nu skrivit mitt namn över glassburken med Stora bokstäver. Den där är min, bara min, cuz i love it! Så där somrigt smarrigt god och dom nedsmulade digestivkexen och stora jordgubbsbitarna gör verkligen pricken övet i:t! Sa det i förra inlägget och säger de nu, ( dock med en helt annan innebörd), Mums Mums! Men måste varna för att hur underbar den än är så får man faktist, som precis med alla andra glassar, huvudvärk om man äter den för fort!

Har fått mig ännu en efterlängtad sak, biljetterna till The Best of JEERK-showen i Stockholm. Så den 19:e maj bär det av för ett kärt återseénde av favorit stepppojkarna i Jeerk alltså. Den här gången en hela 2 timmars show! Ska bli sååå kul! För er som inte vet vilka det är så kan ni se dom här i Melodifestivalen, Let´s Dance och Bingolotto . Verkligen hur bra som helst! Och det finns fortfarande biljetter kvar här på ticnet.

-Ice-cream and tapdance is simply the key to happines!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha jag får verkligen gömma undan min ben&jerry glass från resten av familjen

2007-04-13 @ 14:22:39
Postat av: emma :)

åh , vad god den ser ut :)

2007-04-13 @ 20:20:06
URL: http://bubblicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0