Here it comes again

 Är nu inne på min 8:e säsong av serien Friends. Eftersom jag bara vara 12 när den slutade gå på tv följer jag den nu själv genom att samla på mig alla boxar. Av tio har jag alltså åtta nu. Jag visste att den här skulle sluta mycket rörande men jag hade endå lovat mig själv att inte gråta. Lyckat Jessica, det bara forsade tårar när Rachel och Ross till slut fick deras bebis. Jösses va fint! Trodde aldrig att jag skulle kunna beröras så av något tv-program. Men det är inte första gången Friends har fått maskaran att rinna. Det var nog nästan ännu värre när Monica och Chandler gifte sig. Jag tappade greppet totalt och tårarna bara drypte ner! Vill inte tänka på hur det blir när jag kommer se det sista avsnittet.. Kommer kännas jätte tomt efteråt. Jag älskar den här serien och vill för allt i världen inte få nog av den! Varje gång jag får en ny box tittar jag slut på den på En dag! Det är alltså 24 avsnitt! Körde ett riktigt maraton då jag var sjuk. Hade aldrig klarat mig utan. Så synd att boxarna ska vara så billiga.. 250 spänn liksom. Det är ju hur lätt att bara gå och köpa en till.. men jag får inte! Endast 2 kvar nu.. måste sparas. Tror jag ska köpa mig nästa när jag får sommarlov, som en belöning för att jag klarat av grundskolan liksom.

Nu ska jag gå och kolla extramaterialet och försöka förstå faktumet att karaktärena inte finns på riktigt utan att de bara är skådespelare.

( På bilden: Jennifer Aniston, David Schwimmer )

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va... men de går la visst på teve:P fast det kanske bara är repriser..? Jag är ju nykomling bland femman :P:D

2007-04-10 @ 23:41:47
Postat av: Jessica

Johanna: Jaa! de har gått på repris hundra gånger typ! haha

2007-04-11 @ 14:46:03
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: My

Love Friends!! Fattar inte att den serien slutade gå! Det är de bästa som någonsin gjorts.

2007-04-11 @ 15:20:45
Postat av: AnnaMira

Jag älskar Vänner! Helt klart en av de bästa serierna någonsinn! Har hela boxen och den är guld värd!Muntrar upp mej när jag är nere och skrattar med mig när jag är glad! Nej skämt o sido...de e bra!

2007-04-11 @ 15:58:43
URL: http://www.annamira.blogg.se
Postat av: sofie

ja de rosa ballerina är verkligen jätte söta, VILL HA! :) hmm hittade dem inne på denna sidan "www.eluxury.com" synd bara att dem inte är så billiga! :(

2007-04-11 @ 16:14:36
URL: http://raiseyourvoice.blogg.se
Postat av: Rebeca

ha de lät ju inge kul alls :(

2007-04-11 @ 16:16:44
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0