Örhängen örhängen!

                                                            
                                                             105299-7
Åh, det är så roligt nu när jag äntligen fått tagit ur dom här örhängena som jag plågats med i snart 8 veckor. Okej jag fuskade med några dagar :P. Och efter 5 års längtan kan jag äntligen börja kolla på och köpa örhängen också. Har aldrig tänkt på hur mycket fina det finns! Men jag har ju alltid varit svag för glittrande silver så det är ju mest sånna jag fastnar för. Kolla bara in dom på bilden, det är bara så Jag!
Vill haaaa! Och det bästa är att dom kostar inte mer än 49 pix heller ;) har hittat värsta bra sidan med hur mycket fina smycken som helst, till riktigt bra priser dessutom. www.netglitz.se 
Så nu är det bara att börja skriva önskelista. Såg även ett par Pilgrims örhängen föreställande små löv i en smyckes-katalog vi fick idag. Oj så söta!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Söta:)

2006-11-19 @ 17:46:55
Postat av: JOHANNA

ååh vilka finfina :D

2006-11-24 @ 08:53:28
Postat av: bella

hehe, ja gkör olika namn varje gång :P, hehe men ja de var fina, jag har med ett par löv-hängen men de är gamla från mamma !:P men fina ändå ;D

2006-11-25 @ 13:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0