Jeerk-citat

                                    Jeeeerk

Haha vilka goa pojkar det där är asså! Och dom har ju helt klart bästa replikerna!
Här följer bara några av deras absolut bästa citat ( lägg gärna märke till vem som står för de flesta av dom):

BoBo: - Väldigt smutt den där grejen du har där!

Niklas: - Ja, dräkterna var ju väldigt små och eftersom Bobo och jag är allt annan än korta så skar dom ju upp så där gött!

BoBo: - Det var dessvärre nån här fram som stod med ryggen mot scenen hela tiden, hm det måste vart en Stockholmare!

Johan E: - Har du lust och hålla min mikrofon lite? Men håll försiktigt, precis som du skulle hålla "andra saker". Den är väldigt ömtålig, trycker du får hårt kan den gå sönder, precis som " andra saker".

Niklas: - Nä, här busas inte! (A)

Thomas: - Säg efter mig! Kasguereee! Donk donk, Ecki ecki ecki! Pfh pfh, Golaaaasch! (Publiken härmar)
                  - Ja, nu skulle ju det där ha kommit spontant egentligen...

Niklas: - Namnet " Jeerk" kom till av att vi la ihop första bokstaven i våra efternamn, så från början hette vi bara "Jerk" , Sen när vi blev en till så fick Jerk två E:n. Sen blev vi ännu en till och då gick det åt helvete med det...

Johan R (Om Johan E): - Jag kallar honom för Lill-Johan, för han är den lilla Johan.

Bobo( Om turkar): - Ungefär som vi, två ben, två armar med mera.

Niklas ( Förklarar skillnaden med Turkist publik från Svensk publik): - Ööhhh... dom pratar turkiska...




Haha jag kommer inte på fler nu men jag uppdaterar isf ;)

Kommentarer
Postat av: Steph

hahahahahaha våra pojkar e ju så himla goa=P
de räcker bara me att läsa dessa charmiga repliker för att man ska älska dom^^

2006-11-22 @ 19:48:16
Postat av: JOHANNA

Hahah ja fattar inte dom där skämten :P hahah

2006-11-24 @ 08:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0