Jeerk-Chat tonight

                           Jeerk

Imorgon händer det alltså. Imorgon får jag äntligen träffa Stephanies så omtalade Stepp-pojkar, nämligen gruppen Jeerk. För er som inte vet vilka det är så är det bara att kolla in deras hemsida www.jeerk.se haha vet inte om jag lyckades länka till den där. Har somsagt inte kommit på riktigt alla finesser här riktigt än ;P. Kan bara meddela att det nu är tredje gången jag skriver om det här inlägget eftersom jag ständigt råkar trycka på någon tangent så hela skiten läggs ner o när jag kommer tillbaks är texten borta, men nu ska de gå!
Hur som helst, imorrn gäller det. Jag är skiit nervös. Men det blir ju jag jämt för allting så haha. Men det ska bli jättekul att se pojkarna Live äntligen. Har fått nöja mig med bilder, filmer och ljudklipp innan. Men imorrn klockan 7 är det då min tur. men redan klockan 9 ikväll så blir det Dagen-före-snack på msn. Där vi tänkte ladda upp och peppa lite grann haha. The Jeerk-oholics som vi så tjusigt kallar oss, vi fans :D. Med oss så menar jag alltså Stephie, Nellie, Bellie and Jessie (moí). Det är bara vi än så länge tyvärr. Eller det är ifs ganska bra, så man får ha pojkarna liite för sig själv.
Jag skriver imorrn eller på lördag och drar en sammanfattning av Jeerk-kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, alla slutar på (ie), jag har för mig att du sa något om din blogg så jag läser dne nu, pussokram bellabells

2006-11-25 @ 13:27:34
Postat av: Jessica

Jao, gu va ja e fyndig :D
Kul du är så välkommen så :)

2006-11-25 @ 16:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0