Vintersnurr och minnesluckor

Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden, har blivit värsta trög i hjärnan. Tar evigheter för mig att klämma fram en mening och ännu längre tid att komma på vad jag har sagt. Och matten i skolan som jag annars brukar ha så lätt för har också blivit apsvårt! Verkligen inte likt mig. Det brukar annars bara vara när jag har Jeerk i hjärnan som jag blir lite seg :P eller när jag befinner mig i chocktillstånd, ja det är då jag gör saker som att gå in i lyktstolpar, snubbla över mattkanter, ramla ner för soffan, läsa böcker upponer eller bryta av saker på mitten. Eh... ja, allmänt osmarta och klantiga saker med andra ord :P Som tur är så händer det mest hemma, annars hade jag aldrig kunnat gå ut och visa mig bland folk haha! ( Hm, vilket jag inte kan nu eftersom jag avslöjat allt här.. :P )
Men det är inte bara mitt IQ som har krympt, mitt minne suger!! Det var därför det inte blev nåt bloggande igår, jag hade totalt glömt bort va jag tänkt skriva om! Jag kan inte heller komma ihåg var jag lägger ifrån mig saker så därför försvinner ju allt! Blir värsta paniken på morgonen då jag kan stå i mitt rum och skrika " Min klocka har rymt!!! Vem fasen har gömt min mobil?!"  Fast då är det ju jag själv som redan har lagt ner dom i väskan för att jag ska komma ihåg dom haha :P

Men när man glömmer saker sådär så kan man ju alltid försvara sig med mitt absoluta favorit uttryck =D
- Det är faktist inte så lätt att minnas när man inte kommer ihåg nåt!

Men så finns det ju faktist ett till bra försvar när hjärnan inte fungerar så snabbt som den ska :P :
- Jag är inte trög, har bara lite otur när jag tänker.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

haha där fick man sig ett litet gott skratt:P

2006-12-08 @ 20:00:21
Postat av: Maddë

hahaahaah asg XD
du är rolig du :P

2006-12-10 @ 09:58:11
Postat av: Jessica

Jaha, här har man kul på min bekostnad :P hahah!

2006-12-10 @ 12:03:45
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0