Sverige Sverige BONDE-land...?

Kollade förut på tv4:as storsatsning Bonde söker fru. Det är faktist lite halvmysigt att kolla på såhär i vintermörkret, man får lite lagom sommarkänsla och det får nästan mig att längta ut till landet haha!
Men ska jag vara ärlig så tycker jag att det börjar gå till överdrift, nu när det har varit säsongavslutningen på programmet tycker man ju att det borde vara över ,men nej, det kommer mera. Eftersom en bonde ska gifta sig så ska dom ha ett avsnitt till som dom ska kalla Bonde får fru  och så har jag även hört att det ska vara ännu ett extra avsnitt som heter Bonde firar jul och där ska man tydligen få se hur det går till med en jul på landet. Och som om inte det vore nog så har tv4-bönderna även gett ut en skiva också, nämligen " Böndernas kärleksfavoriter" 
Visst känner man hur man bara vill springa och köpa den på en gång? ;P hahahaha! ( Ironi! )
Men okej, jag förstår att dom satsar mycket på det här programmet, det har ju faktist 1 ½ miljon tittare varje onsdag ,och det är varje vecka minst 2 löpsedlar om bönderna i kvällstidningarna.
Jag tror också storsatsningen kan ha att göra med att dom för första gången sänder nåt som dom själva har hittat på liksom, alla andra program är ju härmade från USA eller England. Men det här är ju bara så svenskt det kan bli! Eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha så rätt så!
Men måste erkänna att jag har sett varenda avsnitt..

2006-12-21 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0