Lista: svar på tal!

Har länge funderat på att bara skriva ett inlägg om mig liksom, för att ni som inte känner mig ska veta vem jag är, men den svåraste personen att skriva om är ju alltid sig själv! Så jag snodde den här listan från någon bloggare som hade snott den från min bloggförebild Julia som antagligen fått den från nåt annat ställe. haha ja ni fattar! Måste bara underskryka att Svaren är mina.  Here we go...

DAGENS:
klädsel:
Knickers, linne, collagetröja, underkläder.

frisyr: Uppsatt i en slarvig hästsvans
låt: Phil Collins - One more night
tv: Har endast sett Nyhetsmorgon än så länge, ikväll tänkte jag kolla VÄNNER och Cityfolk

vill ha: snö?
tråkigaste: Att jullov inte varar för alltid...
roligaste: Att det faktist är jullov

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag vaknade ensam upp där imorse..
såg dig gråta: min spegelbild
fick dig att gråta: det... säger jag inte.
fick dig att börja skratta: det... minns jag inte.
du gick på bio med: ja, vad var de han hette nu då? Haha nä skoja, de var väl kompisarna.
du gick på stan med:  Stephanie, i Göteborg
skickade ett e-mail till dig: Morsan
skickade ett sms till dig: Stephanie
skickade ett lunarinlägg till dig: Kan det ha varit Stephanie?


HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Nej, det där uttrycket snålar jag med.
bråkat med ditt husdjur: Nej, mina akvariefiskar brukar kunna hålla humöret i skick..
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja, om man kallar min morfars död för galet så

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Levande begravd
vill du gifta dig: Ne, onödigt.
Vem hatar du verkligen: Finns en, men jag har inte hjärta att skriva namnet här.
Varit kär: Jag är 15, klart jag har!
Kör du bil: Jag är 15, klart jag INTE gör!
Har du ett jobb: Nej, men skulle behöva..
Gillar du att ha folk omkring dig: Det beror på sammanhanget.
Är du ett hälsofreak: Vissa perioder

Är du ensam nu: Ja, soft!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Dom sämsta.

FAVORIT:

Rum i huset: Badrummet, väldigt bra att ha.
Typ av musik: Synthpop, disco, lite punk
Parfym: Hypnôse by Lacome
Månad: December svarar jag ju nu, annars Juli.
Mat: Okej jag kan inte stava de men, enchiladas!

Dricka: Julmust för tillfället, annars jouse ( jag stavde fel på de me eller hur?)
Godis: Surt
Tidning: Aftonbladet och tillhörande bilagor.
Film: Hemmagjorda
Skådis: Jennifer Aniston, Drew Barrimore, Orlando Bloom

Djur: Lejon! Annars trivs jag ganska bra med mina gästvänliga akvariefiskar..


Haha de där var ju kul!  Hoppas det var nån som orkade läsa för de här vill jag göra fler gånger!


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad söt du är som har mig (för jag antar att det var mig du menade?) som bloggförebild. Tack! :)

2006-12-21 @ 18:30:27
URL: http://www.jullls.blogg.se
Postat av: JOHANNA

Jäää, coolt

2006-12-21 @ 19:03:04
Postat av: Jessica

Julia: - Ja, vem annars? :P

2006-12-21 @ 19:10:18
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Marielle

Det är kul och läsa såna här frågor o svar så fortsätt med det:)

2006-12-21 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0