Julpost

paket

Åh va roligt det kan vara att få post på gammalt vanligt vis, nämligen genom brevlådan.
Den här veckan har jag fått 2 paket och en jäkla massa julkort :P Det kan löna sig att ha vänner på avstånd ibland hihi. Av Stephanie har jag fått både julkort och paket, och jag får erkänna att jag blev lite chockad när jag fick brev om att jag skulle till posten och hämta ett paket på 3 kilo.
- Va fasen, har Stephanie skickat mig sin hund nu eller?
Men hem kommer jag med ett halvmeter långt, tungt paket, gu jag är så nyfiken så jag håller på att dö! Vad sjutton kan det vara? Jag funderade på att öppna det direkt men Nej, jag ska vänta till julafton! Till min stora lycka såg jag att tejpen gått upp i ett av hörnen på paketet så jag kunde kika in lite, men tusan också! Nån jäkel hade för säkerthets skull slagin in det med tidningspapper inuti :P så det blir bara att vänta.
Ett annat paket som inte var fullt lika oavslöjande var det jag fick av Johanna, jag klämde som vanligt liite för mycket hehe, men som tur är så lider jag fortfarande av Vintersnurr så jag har redan glömt!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Hahahh braa du får inte tjuvkika :P

2006-12-22 @ 22:15:06
Postat av: Steph

det lönade verkligen me tidningspapper;P

2006-12-23 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0