Julklappsstress


paketWuho ännu ett nytt ord :D
Börjar bli lite lagon bråttom med att köpa julklappar till alla människor nu, och jag har gjort en Låång lista inför shoppingturen imorgon. haha tänkte i en sekund att jag kan ju skriva ner den här men så slog de mig att hälften av dom som står med på listan också läser den här bloggen haha, Smart? ;P
Redan i september fick jag frågan vad jag önskade mig i julklapp, ja de var ju så lagon lätt att svara på då. Men vissa skulle ju tvunget vara ute så himla tidigt. Och samma person som frågade mig då berättade stolt i slutet av oktober att hon var färdig med julhandeln. Då blir man ju bara liite stressad!
Jag misstänker att även mina föräldrar är klara med julhandeln vid det här laget för tidigare idag stängde dom dörren om sig för att slå in paket. Och nyfiken som jag är så sprang jag ju som en jojo fram och tillbaks för att kika genom nyckelhålet... lalala.. :P


Förra årets julklappshög på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha bravo;)
Jag är redan klar med mina och hoppas det går jättebra för dig imorgon:)

Nyfiken brukar jag också vara men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Det är ju ändå snart julafton

2006-12-09 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0