En jacka till.. ups!

Vadå Shoppingberoende? Det är ju bara 4:e vinterjackan jag köper i år...(A)
Men vad ska jag göra då? Bara måste ju ha en av varje färg. Men det dumma är att jag sen springer och köper lika många vinterskor också, för att ha nåt matchande par till varje jacka.  Att jag sen bara använder en av jackorna och ett par av skorna är i och för sig ännu mer idiotiskt...
Den här gången kom jag hem med en brun vinterkappa i mocka. Ett riktigt kap om jag får säga de själv :-) Fast måste nog sy upp den lite grann, den var på tok för lång! Men det var en precis sån här jag letade som en galning efter i London förra året, då jag hade min " Bruna period", haha allt skulle va brunt! Men nu har jag äntligen fått tag på drömjackan! Så nu går jag och funderar på om jag skulle köpa mig ett par riktigt snygga pumps till också.. ett par svarta skulle matcha halsduken bra. Måste ju va lite " City-snygg" ( -wuh! jag är expert på att hitta på egna ord :P ) när jag åker till Göteborg den 16:e och träffar Personen som betyder mest.   Längtar!!

Kommentarer
Postat av: Strnadova

Aaaaaww^.^

2006-12-05 @ 21:42:18
Postat av: JOHANNA

Ups ja!!

2006-12-06 @ 11:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0